Tietoa SK Uudesta

SK Uusi on Keravan Urheilijoiden ja Tuusulan Voima-Veikkojen suunnistusjaostojen yhteinen edustusseura. Seuroilla on takana on pitkä yhteinen toimintahistoria. Juniorit ja pääsarjat ovat edustaneet seuraa jo vuodesta 2013 saakka ja veteraanisarjat vuodesta 2023.

Tavoite

Kilpailullinen tavoitteemme on tarjota pitkällä tähtäimellä kilpailukykyisiä viestijoukkueita. Haluamme kuitenkin mahdollistaa suunnistuksen harrastamisen myös ilman kilpailullisia tavoitteita. Haluamme suunnistuksen harrastamisen olevan hauskaa!

Valmennus

Valmennustoimintamme painopiste on tavoitteellisesti harjoittelevissa kilpa- ja huippusuunnistajissa, mutta mukaan mahtuu myös vähemmän kilpailullisilla tavoitteilla. Tuemme kehittymistä urheilijana laadukkaan valmennuksen ja yhteistoiminnan kautta. Järjestämme harjoituksia ja leirejä sekä luomme edellytyksiä osallistua henkilökohtaisiin ja viestisuunnistuksen kansallisiin ja kansainvälisiin kilpailutapahtumiin. Valmennustoimintamme on laadukasta ja ympärivuotista.

Lapset ja varhaisnuoret

Jäsenseurat vastaavat SK Uuden suunnistuskouluista yhteistyönä. Tarjoamme lapsille ja nuorille kauden aikana eri tasoisia ja sopivan kokoisia ryhmiä.

Jäsenyys emoseuroissa

Kaikki henkilöt ovat jäseninä emoseuroissa eli TVV:ssä tai KeU:ssa. Suunnistaja voi edustaa SK Uutta (eli kilpailla SK Uuden nimissä) tai emoseuraansa. Valinta tulee tehdä viimeistään kauden ensimmäiseen suunnistuskilpailuun ilmoittautuessa.

Jäsenseurojen etuisuuksia

Tarjoamme kaikille jäsenseuralaisillemme ikään katsomatta mahdollisuuden osallistua SK Uuden tapahtuma- ja harjoitustarjontaan. Tämä koskee rastikoululaisia ja kuntosuunnistajia ja kaikkia suunnistajia tältä väliltä. Esimerkiksi kuntopiiri ja juoksutekniikkaharjoitukset ovat yhteistä talvikauden aktiviteettia ja kesäaikana on mahdollisuus osallistua metsäharjoituksiin ja vaelluksiin.

Suunnistuskoulumaksuihin kuuluu erikseen vuosittain ilmoitettavat etuudet.

Tervetuloa mukaan

Mukaan toimintaan pääset jäsenseurojen suunnistuskoulujen kautta tai liittymällä jäsenseuraan (TVV tai KeU).

Meidän seurassa on hauska harrastaa!