Valmennus

Marko Pietari, seuratoiminnan koordinaattori

• marko.pietari(at)askelsports.fi

SK Uusi KeU:n ja TVV:n yhteisenä edustusseurana

SK Uuden valmennuksesta vastaa joukko seuraohjaajia ja -valmentajia. Toiminta perustuu sekä itse järjestettyyn toimintaan että yhteistyöhön muiden kanssa. Seura järjestää erikoisleirejä ja vaativia erikoisharjoituksia sekä sellaista toimintaa, jossa on etua paikallisuudesta, kuten kuntopiiriharjoittelu, juoksutekniikka, yhteislenkit, sisäpelit jne. Näitä tarjotaan samalla toiminnaksi kaikille TVV:n ja KeU:n jäsenille. Yhteistyönä järjestetään leirejä ja matkoja, jotka suuntautuvat kauas tai uusiin maastoihin. Lisäksi tarjontaan sisällytetään alueen ja liiton toimintaa, josta valmennusta hakevat voivat poimia haluamaansa tukea. Ostopalveluna hankitaan ulkopuolelta asiantuntevaa valmennus- ja testausosaamista.