Kompassiviesti 29.8.2022

Tervetuloa lasten ja nuorten matalan kynnyksen suunnistustapahtumaan Keravan Keinukallion ulkoilumaastoon! Kompassiviestin järjestää SK Uusi ja emoseurat Tuusulan Voima-Veikot ja Keravan Urheilijat. Ilmoittautuneina on yhteensä huikeat 104 joukkuetta, joista 15 joukkuetta osallistuu ForFun sarjoihin! Ohessa kisaohje, maastokuvausta, tapahtumakeskuksen kartta ja alustavat joukkuetiedot. Juoksujärjestykset täydentyvät vasta umpeenmenoajan 28.8. jälkeen.

Kisa on juostu ja lopputulokset alla. Paljon onnistuneita suorituksia, ja porukan energia kisapaikalla oli huima! Ilmoittautuneita joukkueita, ForFun mukaanlukien oli 104, flunssa-aalto karsi pari joukkuetta, mutta yhtä kaikki, osanottajamäärään olemme tyytyväisiä. Toivottavasti päällimmäisenä jäi kaikille mieleen hyvä kisafiilis ja kannustus.

ForFun oli kokeilu jossa hyvänmielensarjat olivat mukana yhteislähdössä ja kisatohinassa. Puolet 16 joukkueesta oli järjestävän seuran eli SK Uuden omia suunnistuskoululaisia. Nähtiin todella onnistuneita suunnistuksia ja itsensä ylittämisiä lapsilta ja nuorilta jotka eivät muuten ole vielä kilpailleet, ja paljon uusia itsekseen menijöitä. Jos kaikki rastit eivät aina löytyneetkään, yritys oli hieno! Osa suunnistajistamme ja erityisesti vasta-alkajista meni myös vaativan, jopa ylivaativan radan omaan kokemukseen nähden, ja voitte olla ylpeitä rohkeudesta kokeilla, tuli sitten onnistuminen tai ei ihan niin onnistuminen omasta mielestä!

ForFun ratojen sarjojen ajat on nyt lisätty myös. Näitähän on turha vertailla, koska "vapausasteet" sarjoihin osallistumiseen olivat väljät, mukana kulki vanhempaa jne. Tässä sarjassa ketään ei myöskään hylätty.

Kiitos hienosta kisasta kaikille!

KUVIA KISAPAIKALTA

Valvoja Teemu Kantelinen HyRasta otti kuvia kisapaikalta, tsekatkaapa tallentuiko oma tai kaverin juoksu filmille! Kuvia saa käyttää ei-kaupallisessa käytössä, kun kuvaajan nimi mainitaan.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://photos.app.goo.gl/j5RJhYqR6tGEc2JY8