SK uuden toiminta vuonna 2021

29.3.2021

SK Uusi on uudistanut ja parantanut valmennus- ja ryhmätoimintaansa vuodelle 2021! Seuraan on perustettu valmennuksen tasoryhmiä ja parannettu viestintää. Valmennusryhmiä toivottiin syksyllä 2020 toteutetussa seurakyselyssä.

Valmennusryhmiä on 3 kpl ja ne on nimetty liiton valmennustasojen mukaan. Ryhmäläiset voivat halutessaan muuttaa nimiä myöhemmin.

Nuoremmat, jotka haluavat harrastaa ilman valmennusta tai ovat iältään siihen liian nuoria, muodostavat Taitoryhmän. Taitoryhmä harjoittelee pääsääntöisesti suunnistuskoulun yhteydessä, mutta heillä on myös leirejä ja viestitapahtumia. Lisätiedot valmennuksen sivuilla.

Suunnistuskoulu on TVV:n ja KeU:n yhteisesti järjestämää toimintaa ja se on nimeltään SK Uuden suunnistuskoulu. Suunnistuskoulussa on useita ikä- ja tasoryhmiä: Oravat, Ketut, Kärpät ja Sudet. Lisätiedot suunnistuskoulun sivuilla.