Kilpailukutsu

D21A, B, D10-D90

Myös sarjat H/D13

Kokeilutapahtuma: kilpailu ilman RR-sarjaa

Tuusulan Voima-Veikkojen 1.5.2024 järjestämä Vappurastit -suunnistuskilpailu on Suunnistusliiton erillisluvan saanut vuoden 2024 kokeilutapahtuma, jossa ei ole mukana lasten rastireittisarjaa (H/D10RR).

Tässä tapahtumassa järjestetään 10-vuotiaiden ja nuorempien lasten sarja ainoastaan suorana suunnistuksena. Erillisluvan saanut tapahtuma on osoittanut, että tapahtuman maasto ja ratamestarityö mahdollistavat turvallisen ja taitotasoltaan SSL:nohjeistuksen mukaisen H/D10 -radan.

Kokeilutapahtumasta kerätään suunnistajien kokemuksia ja huomioita. Palautteen perusteella Suunnistusliiton työryhmät pohtivat jatkotoimenpiteitä ja -linjauksia vastaavat mahdollisuuden sallimiseksi myös jatkossa. Rastireittiä ei pääasiallisena alle 10-vuotiaiden kilpailumuotona olla kuitenkaan poistamassa.

Lisätietoa: Kokeilumahdollisuus: kilpailu ilman RR-sarjaa | suunnistusliitto.fi

Seura ja Suunnistusliitto keräävät palautetta oheisellalomakkeelle. Lomakkeen voi täyttää tapahtumaan osallistuneen tai osallistumatta jääneen suunnistajan huoltaja tai muu henkilö, esim. seuraohjaaja..

Palautelomake linkki

Ratapituudet:

Keskimatka

Ilmoittautumismaksut:

H/D18-H85/D85​​              €20

H/D16 ja nuoremmat      ​€12

Ilmoittautumiset:

Seurakohtaiset ilmoittautumiset käyttäen SSL:n IRMA-palvelua viimeistään maanantaina 22.4.2024 klo 23:59mennessä. Jälki-ilmoittautumiset 1,5 -kertaisin osanottomaksuin IRMA-palvelun kautta sunnuntaina28.4.2022 klo 23:59 mennessä.

Opastus:

Kilpailukeskus sijaitsee Vanhankylän koululla osoitteessa Vanhankylän koulutie 109, 04390 Jäniksenlinna.

Opastus lännen ja pohjoisen suunnasta tuleville Vanhalta Hämeentieltä Jäniksenlinnan kohdalta.

Opastus idän ja etelän suunnasta tuleville tieltä #1421 (Jokelan tie) Vanhankylän kohdalta.

Pysäköinti:

Tienvarsipysäköinti Vanhankylän koulutien varrelle, matkaa kilpailukeskukseen 0-1.5 km..

Kartta:

1:10 000 ja 1: 7 500. Tulostekartta 4/2024 muovikotelossa.

Leimaus:

Kilpailussa käytetään Emit -leimausjärjestelmää. Emit -kortin vuokra on 6 €/kpl, maksetaan infoon. Ilmoitetun kortin numeron vaihtamismaksu on 2 €. Maksut maksetaan kisakeskuksen infoon. Vuokratuista kadonneista Emit-korteista veloitetaan 60 €.

Toimihenkilöt:

Kilpailun johtaja: Esa Tihilä, p 040 480 7098

Ratamestari Petri Tonteri

Tiedustelut ja jälki-ilmoittautumiset: vappurastit@gmail.com

Lähtöajat:

Ensimmäinen lähtö on klo 11:00. Kilpailussa on valittavissa olevat avoimet lähtöajat. Lähtöajat on valittavissa kisasivuilla keskiviikosta 24.4. klo 10 torstaihin 25.4. klo 23 välisen ajan.

Jälki-ilmoittautuneet päivitetään ilmoittautuneisiin päivittäin. Jälki-ilmoittautuneet saavat arvotun lähtöajan.

Lähtölistat julkaistaan maanantaina 29.4.

Kuntosuunnistus:

Kuntosuunnistuksessa tarjolla kaksi ratavaihtoehtoa (3 km ja 6 km). Maksu 12€ infoon. Lisäksi mahdollinen Emit-kortin vuokra. Kuntosuunnistuksen lähtöajat omaan tahtiin klo 11-13.

Tervetuloa,

SK Uusi ry.